Saturday, May 1, 2010

Gevangen in de ratrace

Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik gevangen zat in de ratrace! Als ik niet elke dag naar mijn werk ging, kon ik mijn schulden niet betalen en werd ik uiteindelijk uit mijn huis gezet. Had ik dan heel hoge schulden? Nee, dat niet, maar aan het eind van de maand en ook vaak een week eerder was mijn geld voor die maand al op. Ik wilde hier zo graag uitkomen maar ik wist niet hoe! Elk jaar dacht ik. “Ik krijg nu weer meer salaris”, maar op de een of andere manier ging dat geld ook weer op!


Tot ik ongeveer drie jaar geleden het licht zag!


Ik had al vaker studies gevolgd. Ik heb zelfs de LTS, MTS en HTS afgemaakt.

Als ik toen had geweten dat er ook een studie is die heet: “Hoe word ik Rijk” had ik die zeker gevolgd.


Het is alleen nog sterker: het is geen studie, maar een wet!


Ik denk nu wel eens: ''Had ik het maar eerder geweten'', maar zo gaat het in het leven. De dingen komen op je pad als jij er rijp voor bent en niet eerder! Ik was er pas drie jaar geleden klaar voor.

Ik heb de mogelijkheid vast gegrepen en nooit meer los gelaten. Het resultaat is dat ik nu niet meer hoef te werken en ik me daar ook helemaal niet meer mee bezig houd!

No comments:

Post a Comment

Laat je reactie achter, graag met je naam en je email adres