Friday, April 9, 2010

Wil jij je financiële intelligentie vergroten?

Deze blog is niet voor iedereen geschreven. Hij is geschreven voor hem of haar die echt zijn of haar financiële intelligentie wilt vergroten. Je moet het niet een beetje willen. Het moet een bewuste keus zijn. Dat noem ik nu echte wilskracht.
Iedereen die het heft in eigen handen wilt nemen moet deze blog lezen!

Het heeft mijn leven een geweldige draai gegeven. Ik leef naar de inhoud van deze blog. Op alle vlakken van mijn leven heb ik het toegepast en het werkt!

Ik heb een fantastische vrouw, twee geweldige kinderen en wij zijn financieel vrij!

Wat voor mij het allerbelangrijkste is, is dat ik datgene kan doen waarvoor ik hier op aarde ben gekomen:

- mensen gereedschap geven om dat te kunnen doen waarvoor zij hier op aarde zijn;

- de financiële intelligentie van mensen vergroten in Zeeland door het spelen van het cashflow spel, zie www.cashflowzeeland1.blogspot.com;

- de financiële intelligentie van mensen vergroten door het schrijven van deze blog (www.cashflowzeeland1.blogspot.com) over financiële intelligentie;

- alleen investeren in ondernemingen en beleggingen die cashflow genereren;

- bij mijn vrouw en kinderen zijn wanneer ik dat wil;

- Indonesisch dansen, omdat ik dat gewoon heerlijk vind en ik daarmee dit stuk van mijn Indonesische cultuur door kan geven.



Laat deze blog je alles geven wat je maar wilt!

No comments:

Post a Comment

Laat je reactie achter, graag met je naam en je email adres